Latviešu radītais zīmols “RentMama” iziet starptautiskajā tirgū

13 marts 2011 | Preses relīzes | Comments Off on Latviešu radītais zīmols “RentMama” iziet starptautiskajā tirgū

Nu jau būs pagājis gandrīz gads, kopš trīs Latvijas uzņēmēji realizēja nejauši radušos ideju par jauna formāta auto nomas portālu. Neskatoties uz nelielajām mārketinga aktivitātēm, viņu pirmais projekts – interneta vietne Nomaspunkts.lv – guva ievērojamu atsaucību Latvijas nomnieku vidū. Tas iedrošināja izstrādātājus pievērsties šīs idejas tālākai realizācijai.

Pagājušā gada augustā “RentMama” ideja piesaistīja vairāku starptautisku uzņēmumu interesi, tai skaitā visiem pazīstamo “Skype” uzņēmumu bijušos īpašniekus, tieši viņu mudināti, komanda pieteicās un izturēja plašu starptautisku konkursu un ieguva tiesības piedalīties Eiropas biznesa inkubatora programmā “Startupbootcamp” Dānijā. Programma sevī iekļāva: “sēklas kapitālu” līdz 10 000 EUR, darba vides nodrošināšanu un piekļuvi plašam ekspertu, pieredzējušu uzņēmēju un investoru lokam.

How to Get the Best Deal on a Rental Car from RentMama on Vimeo.

Alex Farcet,  biznesa inkubatora “Startupbootcamp” dibinātājs un līdzīpašnieks:

“Šis projekts piesaistīja mūsu uzmanību, jo RentMama piedāvātais risinājums var būtiski ietekmēt lielo autonomas tirgu, bija redzams veiksmīgs pilota projekts Latvijā un aiz tā specīga komanda.”

Šobrīd, auto nomas portāls Nomaspunkts.lv ir mainījis savu zīmolu uz RentMama.com, kas saistīts ar portāla iziešanu starptautiskajā tirgū.

Gunārs Grundštoks, viens no “RentMama” izstrādātājiem un idejas autoriem:

“Mūsu mērķis ir izveidot uzņēmumu, kas piedāvās šo servisu visā pasauli. Es pats ļoti labprāt izmantotu RentMama.com servisu ceļojot. Zinu no savas pieredzes, cik daudz naudas var ietaupīt, ja izdodas atrast labu mazo auto nomas uzņēmumu, kas piedāvā ne tikai lētākus auto, mazākus gaidīšanas laikus lidostās, bet arī personīgāku attieksmi.”